Monday 17 November 2014

makan makan di santai

ASALAMUALAIKUMM


Enty nie dah lama nak tulis tapi macam x kenal aku rigth 
pemalas tahap gaban kot nak update .
nak nak kalau gune fon meyampah kot ,x best
memandangkan hari nie mood aku baik so jom megadap komputer
dan update


Ermm kitaoramg g SANTAI ye bukan SARATHAI
beza tu beza 
kita orang g masa birthday aku 
iaitu 29/9
bersamman hari isnin yerrr


Santai ini dekat tanjung lumpur ,
mula mula nak g kuantan jer pastu mama ajak g santai
akibat dia terbaca di blog blog yang berleluasa di internet 
dah lah tempat tu ,x tahu duk celah mane 
nak guna waze ,waze aku ade problem,,


masa kul 9 malam tu dok tgh tunggu mama g shoping dalam mydin
aku,papa,nadia(MEMBER AKU)mama suruh ajak dia ,
mama siap shoping lam nk dekat kul 10gak lah
pastu g cari murtabak singpore
lak
mama lah dia terbaca kat internet org cakap sedap
tapi rasa dia lagi sedap yang pasar malam lah
bagi kita org

pastu bermula operasi mencari kedai santai 
pentunjuk hanya satu dekat tanjung lumpur
aa redah jer 
sampai kat tanjung lumpur jalan jalan punya jalan terjumpa lah dekat tepi 
jalan jer ,senang nak cari 
dia tulisCAFE SANTAI kalau x silap lah

makan dia best ,permandangan pun cantik terbaik














nadia with chicken chop










dah lah aku gelap duk pulak belah kurang cahaya gini le jadi
wawa mane aci nampak gelap


memang susah nak tangkap gambar tol lah
papa nier

Add caption

mama with mutabak singapore
x sedap 

nadia with durian belande balende(x reti eje)

aku punya 



amboi sedap nye






amboi


papa order stick ,
mama and nadia order chicken cop
aku order lamb cop

permandagan dia cantik ssangat

kalau korang nk order lamb cop nk bgtau
yang kambing ade bau kambing tau

bagi aku ngn papa kitaorg suka yang ade bau siap
berebut lagi
bagi korang yang x suka ,x di saran order
tapi x tahu lah kalau korang g dia dah ejas dah

btw kitaorg sampai umah kul 12 malam ok
nasib ayah nadia x marah

marah yer pakcik laen kali x buat dah ampun

semua makanan dia sedap
bagi aku lah

laEN ORG LAEN CITARASA RIGHT

No comments:

Post a Comment