Tuesday 25 April 2017

PANIC ATTACK !!!!

asalamualaikum,

fuh baru ada masa nak update blog,nie pun sebenarnya turn on cpu sebab nak buat homework sekali yang aku dah siap tinggal nak print je tu abis hilang -__-'.

so kiter update blog r kasi hilang semua tekanan hahaha boleh gitu? of course lah boleh .

so meh nak cite kejadiaan minggu lepas ,aku kene PANIC ATTACK bak kata mama...

ok masa agama aku ada pembetagan ...tapi ustaz x panggil ikut turutan dia cong cong kertas ,nama sapa kene nasib lah...org 1 sekali kene panggil is hafiz .Serius aku rasa budak nie boleh masuk pu terpegun bak hang dgr dia ceramah...

org nom 2 kene aku ok ..ko bayang kan aku aku aku ...errrghh di sebabkan terkejut aku hilang semua ayat ..betul betul just baca apa yang aku tulis tu je..di tambah batuk +ketar+sesak nafas , minum air x tau banyak mana masa tu...

sampai ustaz cakap dah lah baik awak behenti sebelum awak pensan...nampak x aku punya teruk ,lepas dah habis tu  aku tenang tenangkan diri basuh muka semua ..mintak nak buat balik ustaz x bg😢😢😢...
balik tu terus aku demam sampai sekarang demam aku x baik lagi dah 9 hari hahaha,...on off demam ..

teruk x teruk...



No comments:

Post a Comment