Friday 20 September 2013

NASIB BAIK

HYE GUYS
     
  Semalam kan aku terbaling buku kat member aku
tu lah sape suruh ko gurau ngan aku time bad mood
dah kene baling ngan buku sekarang sape susah
ko jugak kan kan

ermm aku dah cakap awal awal ngan dia
jgn wat aku marah ke apa ke ai dia wat jugak
tapi ikutkan memang salah aku
sebab x pandai kawal emosi

masaa dia wat aku marah tu aku tgh belek 2 buku
rujukan pastu aku ingat x acah acah jer x nak baling
betul 2 pastu ter ter yer terbaling buku tu kat dia tepat menepati di perut beliau
aku ,kawan 2 aku terkasima kejap sebab nie lah kali pertama aku  wat anak org gitu
dunia bagai sepi sementara
mujur dia dah maaf kan aku  sebab dia tahu aku bad mood
dari pagi sampai balik aku cakap SORRY LAH  dia cakap YE YE TAHU TAKUT SGT ORG MARAH memang lah takut buat nye ko lapor polis x ke teruk aku



 nie lah fazira yang kurus tu ,sorang lagi atikah
nie buku yang ku baling kepada beliau


nie asma ngn ira 
kita org panggil kembar sebab asyik berkepit jer




ok lah bye bye

No comments:

Post a Comment