Wednesday 25 September 2013

cerita di hari rabu

hey you all

                          Hari nie balik awal sebab koko dah tamat.YES.Gembira nya rasa hati ku
                          x yah lah balik lambat agi pastu nk g ngaji lagi huss penat penat  xpe xpe
                           penat untuk dapat ilmu x per .Hari nie kat sekolah aku ada latihan kebakaran


Pastu semua org g  duk kat padang aku jer duk kat kantin tu sorang sorang ngan
cikgu.maka duduk lak aku diam diam kat situu aku tgk sorag abang keje kat kantin
nie.kepanasan baru lepas abis wt keje . Lama 2 tu dia tanye aku form bape  aku jawab lah from
3 ohh pmr x lame agi kan aku megangukkan kepala. dia tanye minat math x aku kata x, asal x pulak math lah best pastu dia tanye nk belajar x aku kata boleh lah, pastu dia ajar cara dia ajar
agak menarik lah jugak , dah abis tu aku tanye ade fb  dia bagi kad nah fb semua ade dalam
tu...


balik aku tunjuk kat mak aku mama tgk nie ade abg yang ajar nisa math bagi mak aku pun tgk lah
wah mesti bijak nie , sebab dalam kad tu ade tulis E-EDUCATION CONSULTANT  ohh ye ke mama
 ye lah  nanti g lah belajar agi ngan abg tu .tgk lah dulu erk


k byye
                           

No comments:

Post a Comment