Friday 4 October 2013

happpy birtday

Asamualaikum


                         Sebelum tu saya nak mintak maaf sebab x update blog ha maklom le\
kite pekse pmr gitu loo.Adoi risau gak takut gagal fail mampus aku aii cam ner nie.


oky oky back to our topik (ewah ewah speaking ko ye)  errm seperti yang sedia maklom 
pmr hanya empat hari (kalau kat sekolah aku lah x tau lak korang cmner)
jadi dua hari dah abiss tinggal dua hari agi pastu merdeka yahoo.

hari ahad lepas birthday aku best nye aku suka aku dapat hadiah
  1. top up drpd mak aku
  2. kad daripad sekolah(memang sapa puya birtday minggu tu dia akan bagi kat perhimpunan)
  3. tambah kawan
  4. mkan makn kat resipi rahsia (sila eja dalam bahasa inggeris ye)
  5. hadiah rm 10 daripada nenek\
  6. pestim kawan sekolah bagi hadiah
nanti aku wat masuk gambar eh 
 tatata


No comments:

Post a Comment