Friday 4 April 2014

alhamdulilah

SALAM,

Semalam terkejut aku 
aku g tandas pastu jumpa 
lah sorang makhluk allah nama dia 
lisa 

di sebab kan masa aku g tandas tu
masa tu cikgu ganti jer masuk so x belajar'
jadi jom lah lepak lu lagipun panas
duk dalam kelas tu kitaorng lepak luar tandas
okay bukan dalam

LISA:HAI NAMA APA
AQ:NISA 
LISA:SAYA SUKA TGK AWAK AWK KUAT
AQ:(PANDANG MAI ) X JAWAB APA APA JUST SENYUM JER
LISA :SAYA SUKA TGK AWAK 
AQ:NAPA
LISA:awak cantik
aq(pandang mai lagi sambil diam
LISA:KENAPA SETIAP KALI SAYA TANYA AWAK,AWAK PANDANG MAI
MAI:BIASA DOH DIA TU MALU LAH TU'DIA TU MEMANG KALAU NGN ORG X BIASA
AQ(MASIH MEMBISU
LISA :SUNGGUH AWAK CANTIK
      PASTU ADA TANDAS SENDIRI LAK TU
      AWAK ADE BERAPA ADIK BERADIK

AKU:anak tunggal)(yang tandas tu tandas oku kan aku sorang jer oku kat sekolah tu jadi aku sorang jelah guna tandas tu tu pun ada gak org lain pakai pastu x reti nak jirus pastu makcik clener jadi mangsa )

mai:ho haaa bapok manja ngn ayoh dia ngn mak dia cm biasa jer'
    jeles aku ngn dia

lisa:tu lah saya tgk ayoh dia ambik sokmo sweet gitu

       
mai :dia nie ork kalau boleh jalan bapok tinggi nie
   
lisa:tu lah tgk eh jari dia panjang 

mai :tu r taapi kalau lagi lentik lagi comel macam ain

aq:erk x de lah biasa 2 jer

mai:ok r weh nk balik kelas lu dia nie takut nk lepak lama lama


pastu balik kelas


hahahaha ade ke cakap cam tu
saya biasa biasa jer x cantik tu

tapi alhamdulilah semua pemberian allah s.w.t kepada
saya

No comments:

Post a Comment