Friday 11 April 2014

clean and clear datang sekolah !!!!!!!!!!!!!!!!! part 1.

salam,

fuyoooooooo excited giler koooooo alah mesti korang kata
hek eeleh tu pun nak heboh kan bende biasa jer kot,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

korang tau x sepanjang aku sekolah campur ngn sekolah rendah x pernah bende 2 gini mari koloh

hari tu take care ganier mari kolah doh tapi hok terpilih lah boleh g dannnnn
aku antara yang terpilihtu hahaha dapat lah sempel kecik satu


pastu semalam tgh perhimpunan cikgu kata pelajar perempuan sila ke bilik seminar
masa tu semua wat muka boring ye lah ingat taklimat taklimat yang bosan
sekali cikgu kata UNTUK CLEN AND CLEAR
wahhhhhhhh terus muka masing masing excited
laju laju jer masing masing g bilik seminar hahahaha
 aku lak kan biasa si nadia yang tolak
pastu semalam aku x nak dia tolak
nak tolak sendiri pastu dia kejar aku sambil cakap
nisa tunggu aku.nisa ,nisa

hahhaha x kisah

aku sampai depan bilik seminar tu terus aku jerit yesssss aku menang hahah

pastu cikgu suruh aku masuk ada sorang laki dua perempuan
yang laki tu boleh tahan hahaha sempat lagi
pastu dia cakap lah pasal muka ngn penjagan bahagian itim aku tgk muka abg tu terus
merah hahah tergelak aku tu pun dia cover guna  buku tapi aku duk belah tepi nampak lah
pastu aku jawab soalan dapat hadian produk dia lah aku bukan nak jwab sangat aku angkat turun trangan last kali dia suruh jawab dpt lah hadiah

sambung nanti pulak






















































































































































No comments:

Post a Comment