Saturday 12 November 2016

REVIEW NOVEL:JANGAN BIAR DIA MASUK 1 DAN 2!!

ASALAMUALAIKUM


aku kan peminat novel,tapi dah x boleh pergi dah dgn novel cinta sebab dah tau jalan cerita .
so beralih lah ke novel seram..nie pun dah nak beli baru dapat hahaha.

novel jgn biar dia masuk nie best sebab byk eleman seram ,pastu buat kite berfikir,,lagi satu kan jln cerita dia susah sikit nak teka,teka itu salah ini salah errrrggh..pastu setiap bait bait kata dia nie macam ada dadah aku rasa.yelah sekali ko bukak ko x boleh behenti dari baca,sebab ko nak tahu dan nak tahu.
Add caption

tup tup baru nie g kedai,nampak ada dah nom 2 punya,laju je g bayar and balik tu bertabah tunggu mama habis baca  dulu,baru aku boleh baca.

berbeli belit jugak nom 2,,sakit hati tau lain kita fikir lain jadi,uhh menyampah je ,asal aku teka je salah asal teka je salaah.

nak pulak mama asyik tanye weh si a nie keturanan mana lupa dah,si b nie sape x ingat lah,,haa tu lah padahnye baca nom 1 tapi baca main main ,kang dah susah org nak ingat kan balik...

tapi mintak sangat penulis sambung lg sebab best,
x pun buat satu yang khas untuk ningsih punya (lempang nak ?)
suka hati aku je kan mintak macam macam.

dAn aku bayangkan penulis nie dah tua ok,sebab byk sgt dia tau and bait bait kata dia tu macam 40 lebih,aku google gambar dia x de lah pulak,,

sekali satu hari bukak fb ada friend request 
ce teka sapa ce teka

A,DARWISY WEH add aku kat fb.
and muda rupenye dia nie..maaf lah




serius aku cakap ko pergi kedai buku and beli sekarang dan nilai sendiri

No comments:

Post a Comment