Monday 24 March 2014

cuti yang membosankan

asalamualaikum,,hehe hari ini update dgn komputer mama

yap seperti yang di jangka cuti sekolah adalah paling membosankan
sebab papa mama keje aku lak duduk sorang jr le
aku ajak sepupu aku dtg sini diorang kene jaga kedai

ibu ada gak ajak g umah dia tapi x nak lah x de member
sebab yang ade pun anak jiran sebelah umah ibu jer 
tapi umur 9 ke bawah lah 

memang ade pok sedare aku dari johor nak mari umah ibuu
tapi akux kacip pun ngang anok anok dia
lagipun dia mari hari khamis kat gi '
giler lah nak bukak koloh baru nk mari'
dia kata kata sebab anak dia ade tuisyen 
sebab ade yang nk  upsr ngn spm 
(kalau aku dah ponteng dah jujur k 
sebab tu x cerdik 2 aku nie)adik 2 jgn contohi sifat pemalas akak ok

nota jari : kacip=x ngam (x rapat)

.

No comments:

Post a Comment