Sunday 23 March 2014

tc time...




Asamulaikumm, sahabat

Hai ,hari tu ayah d aku datang kuatan tu punn sehari jer hari in datang esok balik.
dia duk kat kl (peace yo) kalau ayah aku x de ,makne dia nak buat keje gitu
tu pun malam tu dia sampai sini kul 10 malam kut
ok x pe jom kita bawak ayah d and family g jejalan
hus nasib baek ayah d datang boleh le ayah aku ambik cuti kalau x de makne nye dia nak cuti tau
hari ahad pun keje x de cuti
...
kita orang bawak diorang g pantai
fuyoo excited adik sepupu aku
ha maklum le kl x de pantai

antara pantai kitaorang pergi pantai balok,pantai,batu hitam,and tc

pergi tc tgk tgk pantai ok geram je nak terjun tau
otw to tc
with antie nurul




penat control ayu tau (gedikss)
mother and daughter
ngan adik sepupu
qeela




lepas pergi tc kitaorang pergi zoo tanam terumtum pulak


 suka hati papa jer g garu ungka tu
abg adik sama jer



kalau korang nak tau mana lah boleh g pengang ungka tu siap letak palang lagik tapi hape ayah dngn papa pedulik dia nak pengang jugak  kau tahu x kan papa g garu belakang dia  pastu dia tunjuk lagi belakang dia (suruh garu lagik lah tu banyak cantik ,
ayah d pun sama suka garu belakang ungka tu'

jom g makan lah  pulak  lepas penat pusing zoo




 semua gambar yang aku wat masuk hari nie adalah fon
antie nurul sebab terang



No comments:

Post a Comment