Saturday 20 June 2015

Niat x betul masa buat blog

Salam....

Haaa masa buat blog ke ada niat gak ke????
Yup apa niat baik ke buruk...

Aku ainnurnisa binti zukarnaen ahmad pada 3 tahun lalu mempunyai niat yang x berape nk baik masa buat blog.. iaitu ialah meraih keuntung daripada nuffnang sebab ingat senang masuk cam tu je.

Kini aku sedar,,,yang duit dari nuffnang juga sukar di raih. Masa mama ckp kalau daftar ngn nuffnang dpt duit mata aku ibarat terkeluar dan ada $ cam tu ..

TApi kene ada usaha cam mane usaha cari isu isu best, tangkap gambar lawo, paling penting tulisan di blog hendaklah jujur dan lawak kot..kalau buat ayat dramatis sgt x best lah...

Kini hari ini aku sedar,,,, money is  not everting... aku tulis nir aku boleh baca balik bila besar bila dah ada ank cucu nanti boleh r baca.. kenangan tu lah hadiah terbesar bila buat blog sebenarnya...

Sebenarnya aku tahu ada seorg pembaca di sana syafiqah adik aku,kakak aku ,
Syafiqah nie 100 kali ganda lagi matang sebab tu aku panggil di kakak walaupun hakikat aku tua dari dia 1 tahun *sob sob tua dah * ..

Dalam family aku aku jer ada blog,,angah ada tumblr dia baru buat dari aku tapi folower beribu
Alhamdulillah  lah ngah

Ok lah aku tgk korang dah meguap guap dah baca bye

No comments:

Post a Comment