Saturday 20 June 2015

TerimA kasih

Assalamualaikum

Hari ini entry aku khas untuk bloger amir naufal. Tapi kalau aku cete kat memang aku pasal dia aku just panggil abg naufal  comel jer name naufal*ampun ampun abg*

Oouh entry kali nie bukan nk megediks ok.. aku cuma kagum dgn semagat belajar diA.. aku nie suka cari kat atok google pasal org masa ambik result dan blog dia salah satu yang aku baca

Pastu aku komen blog dia berjela dia balas lak tu .huh asal rajin sagat mamat tu ..tapi dia suka bagi semagat kat org tau gambar tu komen dia lah tu .

Btw bang thanks sebab dah bukak pandang saya tapi hati saya x sebaik tu abg x kenal saya betul betul based on the komen jer .

Eh korang nk link x nk ok kejap kejap
http://amirpai92.blogspot.com/2013/03/spm-aku-gagal-catatan-hidupku.html?m=1
nah hambik eh soory tau entry aku sejak nie x de gambar and pendek sebab update guna fon je

No comments:

Post a Comment