Tuesday 8 March 2016

HADIAH SPM 2015


ASALAMUALAIKUM..,

Diorg x cakap lah hadiah spm ke ape ..
tapi bagi aku kira macam hadiah spm jugak lah kan...
  mesti korang pening kan so meh sini 

aku terangkan ..

Pagi x di g bandar sebab nak g jkm ..sebab
aku buat kad oku baru so x de nombor lah kan
masa isi upu tu dia nak nom kad oku 
tu yang hari nie g sane ,,tapi nak num baru tu dalam 
masa seminggu lah pulak ...kad pulak siap dalam masa
sebulan grrrr terbantut urusan aku

so sebelum g jkm kami g lah diy yang perabot punye
aku lepak dalam kete je ,,,, papa ngn mama yang g
tetiba ade org mari hantar satu papan ..pastu macam laci 
tu ..rupe rupe nye mama ngn papa beli meja komputer baru kat aku
waaaaaaaaa dah lah lawaa ,,

x cukup dengan tu tetiba dia hantar kerusi pulak ..aku ingat
kerusi untuk kauter bar umah aku..rupe nye untuk
meja komputer ... hehehehe

 hehe nie lah meja ngn kerusi tu 

mama cakap dia beli nie sebab before pindah umah aku ade 
mintak mama meja warna hitam  aku ulang meja warna hitam je

mama:dah dulu bukan mu mintak meja warma hitam dah x de mama beli warna putih

me :org nak meja kecik biasa je warna hitam kalau letak bende pastu tangkap gambor lawa sikit background dia nanti

mama :lah mama ingat bila mu sebut meja warna hitam tu maksud nye meja yang lawa eskusif gitu 

ko tgk jauh betul mak aku nie mikir ..aku mintak meja kecik biasa
je dia bahang beli hok lawo molek nie

hehe dakpe r rezeki namenye

No comments:

Post a Comment