Monday 7 March 2016

MY RESULT SPM

ASALAMUALAIKUM

Fuh akhirnye tamat jugak penantian kami bacth spm 98 
selama  3 bulan lega...

seminggu sebelum result kelauar memang aku x betul
solat pun x khusyuk
mikir math dapat g
series dari form 1 until from 5 
memang math hancur lah
kecuali masa form 3 dapat lulus
dup dap dup dap 
minatk byk byk kat allah lulus x de fail lah

masa hari result tu aku g lambat dgn harapan x payah masuk dewan dgr pegetua pot pet pot peet ...
aku otw dari rumah  kul 10:20 sebab g ambik nenek jap umah ibu ....

haha cucu nenek hok nie doh lah dok bijok  ....malu berase
.ouh ye di sebab kan aku dah pindah (next entry) so jarak antara 
rumah ngn sekolah adalah 30 minit  so sampai sebelas lebih lah

aku x nak turun nenek ngn mama suh jumpe member  kebetulan
mai  lalu kat kete so aku g ngn dia lah dewan sebab geng hok sampai dah ws kata kene g dewan ouuuh apekah ...papa mama nenek duk dalam kete.............

sampai sampai nampak nadia  ..dia jom r g belakang tempat kita 
oky i x kisah ...pastu jumpe lah ila aisyah asma masyitah 
sebenarnye masuk dewan tu budak budak je cikgu xde pun..
mak bapak dua tiga kerat 


inilah keadaan dalam dewan  ...meyampah je sebab kene tunggu lame dah lah nervus nie ....adalah dalam 30 minit aku tunngu
nadia and the geng lagi lame dari kul 10 

nadia siap cakp lagi tunggu nie dah berejam,,pastu katg pegetua berucap aku rasa ada kita balik kul 2 ptg ...

tungu tunngu pengtua dtg cakap 15 org 5a pastu sorang 6a ...lepas habis panggil nama 5a ngn 6a ..memeber aku sorang nie pun nagis sebab x dpt..x pe lah ade rezeki lain jgn risau 

pasttu tgh pegetua berucap nasib baik sikit je ,,papa tepon suh cepat ,,eh papa nie sabar  le kejap ,,,,pastu aku dgr je cikgu ckp boleh dh ambik result terus call papa ckp g ambik kat surau nanti nisa dtg..itu jer cara nak cepat


haaa tudia manusia nasib aku suh papa  aku g dulu..tunggu tunggu tgk nadia kelaur nagis rupenye result dia 3a kot pastux de d ngn e ngn g 

dup dap dup dap tunggu papa keluar 
cikgu hajar  dtg cakap jgn risau xde fail taniah 
ish otak aku lagi lah x betul masa tu

yeah papa keluar dah ...
pastu tgk result 
terus tanye papa ..papa mane g 
papa cakap entah papa pun cari g

masuk lam kete tunjuk kat mama ngn nenek
mama kata bijok lah tu seba mu tu org pekse mu tgk tv 
main internet 
nenek cakap balik nie sujud syukur
pastu papa cakap kat mama 
mama heran papa ,,masa dpt resut 
ingat ade gok gagal yelah dia mane pernah lulus semua kan
mama say tulah pasal
papa cakp dia bangga ngn result aku

walaupun aku rase biase jer

biasa je kan reslut aku entah kenape papa ngn mama happy sgt
sampai 2 ,3 hari

ok lah nak solat  nir

No comments:

Post a Comment