Sunday 8 May 2016

kami tertipu

salam maghrib,


hahaha kesian aku ngn member member aku tau
kami tertipu dengan upu ,
buat penat jer kami sterss
pagi xd



alkisahnya begini
klik gambar nie


ko nampak x dia tulis hebahan keputusan ke u/a semua tu bagai
pada minggu ke dua mei kan

so kira nya hari nie minggu kedua lah kan
aku dengan member pun dari semalam tido x lena semua
cukup pukul 12 tengah hari .pakat cek lah
tapi x boleh
aik pelih sunggh ..

hantar sms pun x boleh,,ish sterss lah kami semua
pastu aku ws family belah ayah aku
tetiba ayah long cakap bukan hari nie lah esok keluar


i like -____-'

penat tau cek sana sini rupa nye esok keluar
takpe lah at least i boleh bersedia lagi
kalau result dia nanti

HARAP MAAF NOMBOR KAD PEGENALAN ANDA TIDAK TERPILIH KE MANA MANA IPTA 
ANDA BOLEH MEMBUAT RAYUAN

haaa kene bersedia tu,

esok kalau dapat i udpate kalau x dpt i update jugak oky



No comments:

Post a Comment