Sunday 1 May 2016

the jungle book

assalamualaikum





papa punya permintaan lah nie nak tgk jungle book.
asyik ulang lah jugak,sebab papa nie dia suka cerita pasal 
binatang binatang .

tapi kami semua dah lama x pergi wayang sebab ,mama kan
dia kan ,x boleh sejuk kalau dia sejuk asyik nak g tandas je,
sekarang musim  panas mintak papa pasang air corn 
kalau sejuk  kang asyik g tandas macam mane tu?

so 30/4 hari tu kami g mood republik tapi papa x pergi lah papakan kerja ,lagi satu dia x suka pergi tempat ramai org .
nanti aku cerita pasal mood republik nie ,sebab aku xde gambar
pun fon mama mase tu bateri  telefon mama 27% telefon kakak 19% kak anis 25 %... semua bateri sikit so berape keping sangat lah aku ambik .tu pun aku mintak whatsap kat number papa masing 2 liat. sampai hari nie x de pun gambar..

di sebab kan dah mood republik tu betul betul depan mall ecm
kami pun pergi lah masuk jalan jalan.
masa g  pusing pusing nampak lah satu kedai cd
kebetulan dekat tv dia pasang jungle book.
terus teringat papa dan beli..

balik balik test  cd player rosak ,esok nye
semua masuk bilik aku tgk kat komputer
dah macam wayang pulak yelah
kami tutup langsir bilik aku
terus jadi gelap tapi x gelap
sangat .
                              mamat  nie name dia raja loius
                                            kaya lah kononnye


volume kasi abis kuat yelah nk feling wayang kan.
btw cerita nie syok lah weh gambar lawa.
aku paling geram dekat si bear tu ,lawak
dengan suka ambik kesempatan


                                  masa nie sedih nk nagis rase

cerita nie best banyak pengajaran ,,haiwan pulak comel .hahabila tgk rase macam idup jer haiwan haiwan tu semua,
ingat tau jangan main dengan red flower



name harimau tu bageeerah ,bageerah nie lah jumpa budak kecik tu
pastu bageerah nie serah kan budak kecik yang name mowgil tu dekat serigala jantan yang ade family 
name serigala jantan tu akiilaaa

so bila besar bagerah kene bawak budak nie 
balik semula ke kampung manusia
masa dia nak balik tu lah macam hal terjadi

nak tau sebab ape dia kene balik  ke kampung manusia
nak tau macam mana bageerah jumpa dia?
nak tau asal usul mowgil?
nak tau kenape bear tu guna kan mowgil?
nak tau ape tu red flower?

jangan lupa tgk the jungle book
serius aku bagi 
10/10 
untuk cerita nie

No comments:

Post a Comment