Friday 20 May 2016

review safi fruity fresh

asalamualaikum


haa korang mesti kenal kan produk kat atas nie
tu produk terbaru dari safi.....
meh nak story satu cete...

hello i kan spesis x pakai pencuci muka,,,padahal dalam bilik air aku mama ada jer letak sabun muka,,,tapi haram jadah aku nak pakai,,,nanti kang dia megamuk like singa baru aku pakai..or
bila papa membebel suruh pakai...
time tu jerlah aku pakai ,,kalau x 
aku x pakai...and walaupun aku x  pakai sabun muka tu tapi muka aku still  xde  jerawat ok
just blackhat kat idung byk,,,sampai ayah kata macam kertas pasir bila dia pegang idung aku....

tetiba i nampak iklan safi tu kat tv..entah macam mana entah,,tertarik lah pulak sebab botol dia comel jerr...
apahal ko beli semata mata botol cantik?
hahaha itu lah aku

2,3 hari aku pakai best je black hat ,black stone ,black mentor semua hilang,,bila lepas pakai pulak nyaman jer syok woo masa tu..
ohh  lupa nak cakap aku beli yang lemon punya lagi 2 x beli pun.

pastu masa tu g johor,,abg sepupu aku kecoh muka dia luka ,,boleh tahan teruk gak lah kat hidung dia..dia cakap sebab pakai tester produk safi sebab tu jadi gitu...

dan masa tu aku tengah pakai safi ..aku pon backup lah si safi nie
aku cakap eh nisa pakai elok ja ,,,,mungkin x sesuai ngn kulit angah kot,,, nampak x betapa sayang nye aku sayang kat safi masa tu


dan dalam masa i ingat 6 hari gitu kot muka i makin byk jerawat.
pelik sebab sebelum nie x pakai apa apa x pulak byk jerawAT macam tu....tapi i buat x tau je sebab nk cerah punya pasal i pakai lagi

cukup dua minggu sekeliling mulut i megelupas pedih nak mampus,,i pun terus stop atas nasihat mama..mama pun terus buang aku punya kekasih produk safi tu ..
tapi serius sekarang nie nk masukk 3 minggu mybe ,,,gelupas kat muka x baik baik,,malah makin teruk dia jadi warna merah merah sikit
pastu gatal yang amat,,,

bye bye safi sampai di sini sahaja lah percintaan kita berdua yer
daripada muka ku jauh lebih teruk ,,,

papa dah marah marah ..sebab aku pakai produk nie muka aku makin teruk...nie pun dia suruh g klinik takut jadi sakit kulit,,
aih  tinggi betul imaginasi dia nir

tapi mungkin produk nie x sesuai  ngn kulit aku dan angah
pada korang yang pakai safi tu jgn marah aku cuma tulis ikut pegalaman aku je...

peace  no war

No comments:

Post a Comment