Friday 29 April 2016

the descendant of the sun


 asalamualaikum...

aku sebenarnye x de lah suka sangat cete korea, jepun nie.
tapi kalau kene dengan  jiwa dan raga aku ,aku layan lah,
so far  tiga je yang aku pernah tgk sampai habes.1)cerita my love from the star .2)emergency couple 3)tak ingat tajuk daaa. muhahhaha


mama minat korea,aku minat gitu gitu je.cerita my love from the star aku tgk sebab mak aku tgk.haha mampu ,mak layan korea ,anak dia gitu gitu  jer.

emergency couple aku tgk sebab dia pasal dokter,,sebab aku minat nak jadi dokter tapi iq rendah so x lepas lah..jadi untuk lepaskan perasan layan cete nie,,aku minat dokter guk  hensem..hero aku x minat hahaha

yang cete  nom 3 tu aku tgk sebab pasal laki nie dia jaga anak anak janda tu ,tapi janda tu comey  kot,betul ke plastik aku x tahu
lagi pun aku kan minat budak budak tu yang aku layan tu ..

Descendant of the sun nie sebenarnye aku tgk ep last je hari tu 
masa kakak sepupu aku pasang ,dia minat korea,so bila tertengok tu macam best je ,walaupun aku just tgk dalam 20 minit .
selama nie org duk kecoh dalam facebok tak pulak aku nak tgk.
hahaha

so gigih lah aku dengan mama cari dekat pakcik google ada ke tidak ..last last jumpa jugak sub dia bahasa inggeris,ok lah daripada aku kene bukak kamus cari makne ape si korea tu cakap kan susah,kalau bi aku paham lah jugak walaupun iq aku nie rendah
wink wink ...

tapi aku x tengok lagi ..tengok lah bila aku free nanti aku tgk.

nie haa link laman  web tu  TEKAN SINI UNTUK BUKA
'


No comments:

Post a Comment