Saturday 23 April 2016

ALLAH KNOW BETTER THEN YOU

asalamualaikum

hrumm hari tu aku tengah whatsap member kat group tetiba nadia hantar gambar
ss kat twitter hanya 20% je pemohonan
upu tahun nie dia terima
hanya 60 ribu org je dapat


sejak dari tu masing masing memang x senang 
duduk lah ..

kecuali ila dia dapat jadi nurse
kat kl nun dia mintak ilp haritu
kira selamat lah dia dah dapat dah

honestly masa nadia hantar
gambar tu aku dah menagis 
depan skrin telefon
mampu?

nadia ok lagi result 3 a semua lulus
aisyah pun ok gak semua lulus
asma fuh yang nie banyak meningkat result dia

aku just a- sebijik math e english d

aku asyik fikir tuje
ngn peluang aku lagi tipis sebab aku berkerusi roda bagai

pastu aku pikir balik bila aku 
cakap macam tu macam x bersyukur pun
ada kan 
syukur lah allah bagi gak aku lulus semua
daripda 8 e ke ?

sebab x leh jalan ?org yang otak rosak lagi teruk..
kalau aku nie ,
aku boleh je berlatih berjalan lagi 
dan lagi ...

atleast i have my leg ,my friend
my parents ,,

ish terukan permikiran aku minggu nie 
semua tergangu sebab upu?

upu hanya penyebab yang buat engkau berfikiran begitu kerana iman engkau lemah,
kerana engkau terlalu memikirkan dunia

allah tahu apa yang terbaik buat hambanye,

No comments:

Post a Comment