Thursday 28 April 2016

nak sambung belajar ke x eh

asalamualaikum..

rajin pulak aku update dua entry hari nie ,yelah biasa kan aku lah permaisuri segala pemalas !

hrum hari tu semangat giler babun hokey nak sambung belajar sangat sangat.

tapi segalanya berubah selepas aku pergi rumah ibu semalam

diorg cakap macam mane lah ko nak urus diri kat sane 
macam mane nak mandi bla bla bende tu semua.

aku ye ye x nak fikir dah lah semangat aku dah ibarat mentol menyala lip lap lip lap hidup mati hidup mati sebab x cukup karen.
selepas ada keyatan hanya 20 % je dapat upu.dengan keadan aku macam nie lagi lah aku rase x de harapan .

but kawan kawan aku semua cakap jangan risau lah
papa ngn mama pun cakap kalau allah nak bg adalah

tetiba ibu kakak nenek cakap macam tu 
semangat aku yang dah idup mati idup mati
terusss mati x hidup..

aku pun x tahu lah weh rase macam nak nagis je nie.
yelah nanti kalau aku dapat aku terfikir pulak ape ibu ngn kakak say.
aku x dapat nanti aku macam dah kecewakan papa sebab dia exsited giler daripada aku macam isi upu.

so aku pun x tahu lah ..kalau ada yang nak komen please lah cakap mane satu sambung ke x sebab aku dah keliru sangat dah nie

No comments:

Post a Comment