Sunday 10 April 2016

hang out kat kfc


ASALAMUALAIKUM...

aku ngn member seangkat sekapal setahun sekelahiran ,,dah x sekolah

kang ade nanti kitaorg g sekolah cikgu sebab dah lebih umur ,,sob sob tua dah tuaa dah ,,dah x boleh g smk macam biasa dah
waaaaaaaaaaaaa

lagi satu kan dah pindah umah sendiri ,,x yah dah bayar sewa
tapi kitaorg pindah kat chendor not chenor ok ..chendor nie dekat sempadan nak masuk kemaman dah  tapi still  dalam area pahang lah...

alah chendor ngn balok just 30\40minute gitu,,,

last jumper ngn member sekali gus masa ambik result lah tu pun kejap..mane puas nak lepas rindu dendam nie

so kitaorg plan nak jumpa kat kfc balok pukul 11 30
mama plan dia hantar aku pastu terus g kuantan
tetiba masing kebulur sebab x makan
sudahnye mama join sekali makan sama ngn papa

                               makan tu dah lama order'
tunggu ila lambat sebab sakit perut...hahaha oit org nak makan tu lah ko ada masalah eh ....... papa cakap sape lambat tinggal tulang
..nasib baik kitaorg x tingal tulang kat ko ila

kalau korang nak tahu aku cakap kat set set nie,,kalau nak aku datang bawak sr sekali..kalau x ,,x mo datang...sudah nyr aku tengah makan nak nadia tunjuk gambar dia edit sr sebelah aku sebelah........wehhhhhhhhh lah tercekik boleh aku rase..tersedak siap..dah lah masa dia tunjuk tu papa mama ade kat meja sebelah  lagi tgh makan...ceh buat malu jerr waaaaa

pastu papa mama abis makn diorg g mane entah ..barulah masing masing tunjuk peragai betul dah x cover malu sgt -________-''

ngn papa mama aku pun jadi ork





aisyah rosak gambar aku lah

helo helo datin aisyah kat sini
ade projek bilion bilion
hye pakcik  buncit
tunggu makcik gregron ambik sos ke



makan penting
ambik gambar penting
so kita buat dua dua

                                                       kenape aku jadi separuh kenape
                                                          #ayuuuuuuuuuuuuuu
kalau u nak gambar i pastkan 
melodi ade sekali baru meletop

mane akuuuuuuuuuuu

baru adilll,,,
  

nadia asma hilang separuh

still hilanng

ok aku paling bam bam

kurus jrrr

mate ku hilang

alolo comey comey'

tengah geram ngn mamat sebelah

senyum,,,,

kenaper lah ko kurus

ape yang ko bisik tu


pakcik kfc nie pun sibuk nk msuk gujak



korang tahu ,,lepas mama ngn papa blah ade abg 2 org duduk kat belakang kitaorg ..asyik pandang jer,,i warning diorg weh jgn gelak kuat sgt ,..abg tu tgk..

i batuk dia pusing ,,kitaorg gelak dia pusing ish x senang duduk jadinye
last last kitaorg duk sembang abg tu pusingg
dia cakp weh nok ork kentang nie dok abis lah
weh lah rezeki jgn tolak tapi malu ok
dia g ambik r dok abis nir...lagi lagi baju ija (hijau )tu
merujuk kepada ila ,,kitaorg pun ambik lah..
and abg 2 org tu bla ,,tqq


pastu lepas abg tu bla..
ada mamat tiga org duduk sebaelah kita org,, mula mula dia duduk ok i don t care ......past mase dia bgn nak ambik ape ntah mase tu
kitaorg tangkap gambar yang lima org kat meja tu kan ada kan kat atas......masa tu lah dia gelak sebab kitaorg tangkap gambar..aku ingat mase tu je dia gelak ...last last gambar lain pun dia gelak ok...

pastu dia siap meganjing lagi ...dia tangkap gamabr tunjuk kat kitaorg...abg yang geng dia ok jer x gelak pun,,dia yang ade masalah x pernah tgk org selfie barangkali
hrumm  sampai member aku malu nk tangkap gambar dah
aku ngn asma je x pedulik ...dalam hati geram tau
pastu papa dtg ambik ..aku pun naik lah atas wleechair tu..masa nak naik member dia sempat lagi senyummm..... grrrrrrrrrr..tapi ape ape pun best giler dapat jumpa diorg















ps/aku x nak jumpe mamat tu ..........sakit je hati 



No comments:

Post a Comment