Tuesday 26 April 2016

khai bahar suare sedap gilosss

asalamualaikum

macam muka syamsul
pun ade


sape khai bahar tu?
alah dia nie suka buat cover 
lagu org
lagu janam pun dia buat hokey

aku x tahu lah macam mane dia 
boleh nyanyi lagi sedap dari
penyanyi asal janam tu..dia sebut 
pun jelas...

cuba suruh aku nyanyi lagu tu
mau terbelit lidah aku nie


pastu kan sekarang ada apps 
smule tu 
dia asyik dapat smule ngan
siti nor diana je -___-
bila dia nyanyi tu 
teringat arwah acik
hehehe nak nak nyanyi lagu
memori berkasih

jujur r aku nok khabor kalau 
dia wat cover lagu ork
biasenye lagi sedak r dari
penyanyi asal ,,sunngguh
pun bagi aku lah



tu toh fb dia ...aku barase lah
ade gok dia g masuk tv jap g 



tu dia bederet video dia 
g lah cari sendiri



eh ce bayangkan ,,bayangkan je bukan betul 2
aku wat smule dengan khai nie,,aku rase kan
bukan rasa ,,kenyataan nie,,mau aku kene 
marah yelah ,,suare khai punya elok masuk part aku,,hancursss seperti telur hancusss
lagu org baik x payah

lagi pun dulu kecik kecik seppupu sepapat sepipit aku nie ,,panggil aku radio buruk    -______________________- """ sebab aku suka nyanyi suare x sedap ...hahahaha


1 comment:

  1. ALAH SUARA ABANG KHAI BAHAR MEMANG SEDAP PONSAMPAIKAN KITA PON MINAT KAT ABNG KHAI BAHAR

    ReplyDelete