Sunday 3 April 2016

THE GUILTY BY DAVID BALDACCI

asalamualaikum...

HEHE akhirnye dapat beli novel english
nie kira my fisrt novel english hehehhee


sebelum tu meh aku bagitau sebab ape aku beralih kepada novel english padahal bi aku macam harem teruk dia


  1. jalan cete novel same je belake benci suka jatuh cinta kawin ada musuh balas dendam....kene fitnah ...dapat tangkap yang jahat ..bahagia ..megandung ,anak kembar,,,kalau anak sorang..mesti ayat belakang,setelah 2 tahun berlalu kami kini sedang menuggu kelahiran anak ke dua kami..kata ain di dalam hati sambil megusap perut nye yang semakin membesar ..hehe...so aku nk cari kelainan sikit
    2. sebab nak  baiki english aku

    3. tercabar kot bila tengok sepupu aku  selamba gajah je bace
         novel bi
      
    4.saje nak baca novel ada action

    


so aku pun hari tu g popular ..niat mula mula nak cari novel duda terlajak laris ,,sekali sold out... nampak pulak novel bi ..terus tanye mama boleh x nak,mama bagi ,sebab selama nie mama x bg ,takut aku x  baca heheh...


mula mula aku nak beli novel true crime sekali tgk harga letak balik sebab muka surat dalam 200 ke 300 je tapi harga 41 rasa macam x berbaloi lah  pulak ..

pastu ambik novel the guitly m/s dia around 600  kot harga rm 36
ok lah kan 

                                             ape balik rumah kene bunuh x lah balik hehehe
                                                    sinopsis dia
tgk lah tu nak baca kena ade buku nota ..kamus ..
pensil pen

kalau perkataan x paham aku tanda ngn pencil kat novel tu
pastu tulis balik dalam buku nota sekali ngn makne hehehe

hehehe kad boboiboy tu buat tanda buku je

No comments:

Post a Comment