Thursday 28 April 2016

aku x de camera dah hahahaha


asalamualaikum...





fuhh,,susah jugak hidup x de camera kat tangan bila g mane mane ,rase macam xde life sangat.

yelah telefon lenovo aku dah berjanam janam dari tahun lepas lagi .pastu aku kongker sepenuhye telefon papa,sebab masa tu papa x reti guna smartfon dengan dibehentikan kerja sebab syarikat tu dah lingkup ,sekarang dah dapat keje baru dah.

so memandangkan papa dah keje ,sah sah lah dia bawak telefon  dia sekali ,jadi kalau g jalan ngn mama tu ,jadi pelik pulak xleh tangkap gambar makanan hahaha,bende lain aku x kisah x boleh tangkap gambar tapi kalau makanan rase macam waaaaaa rugi nye,,sayangnye x ambik gambar ,ko mampu?


x boleh whatsap ok lagi malam papa balik laju laju aku g cek whatsap group dont krik krik aku hahaha name je dont krik krik tapi krik krik jugak.

aku tangkap gambar makanan ke ape ke ,still susah benor mood  update datang .aku biasanye .simpan dalam fon je ,pastu nanti bila sepupu ke member ke bukak galeri . 
mesti cakap nisa aku benci tgk gambar dalam telefon mu
buat aku lapar tahu x.
kalau x pun mesti cakap best lah mu g makan kat kedai mahal mahal je,
padahal gambar makan stik kat koboi yang x sampai 20 ringgit pun depa semua cakap kedai mahal..dah kenape?


mama kan ada telefon ,kenapa x guna telefon mama je?
sebab camera telefon mama x cantik
haha jujur  sangat kan aku
maap mama terima lah hakikat
walaupun pahit seperti panadol hokey =)

x pelah nanti tunggu kumpul duit banyak banyak dulu
pastu kasi angkat satu camera dslr amacam ,ok dak
alhamdulilah tengah hujan lebat sekarang nie
dah lama x hujan heehehe

No comments:

Post a Comment