Wednesday 8 March 2017

AKHIRNYE AKU BERGELAR MAHASISWI

ASALAMUALAIKUM,,,

Finally aku dapat jugak sambung belajar di KOLEJ KOMUNITI KEMAMAN , KOLEJ KOMUNITI NIE SEPENUHNYE KERAJAAN OK.



korang ingat tak aku ada update pasal aku dapat tawaran di kolej komuniti kulim tu ingat tak ?tak ingat sila lah cari balik ye..haa lepas aku siap update ,aku g tgk cite ghost ep akhir.

(15/2/2017)

Tgh syok layan , tiba tiba telefon berdering ,ikut hati malas nak jawap tgh khusyuk tgk tv kata kan,nak tak nak pergi je lah jawap .

terjadi lah berbualan seperti berikut:

encik hisyam :asalamualaikum,saya dari kk kemaman ,awak dapat                         tawaran sambung belajar ,awak terima atau tolak.


aku:ohh tapi saya oku ada kemudahan x ..(daqh ready untuk di                  rejet sebenarnye )

encik hisyam;macam ni lah,saya x paham keadaan awak macam                             mana esok datang sini or nanti saya pergi rumah                               awak,kita bincang.

lalu esoknye kami pergi lah ,pung pang pung pang bincang(aku dah ready untuk di reject) ,sekali dia cakap kami perlukan persetujuan dari ibu bapa pengarah dgn apa entah x pasti aku x dgr sgt. so hari tu just mama and papa je dah kata setuju ,sebab encik hisyam kene bincang dgn pengarah lagi.

masa balik tu dia dah bagi terus surat tawaran ,medical semua,kiranye aku special ambik surat by hand hahaha

tup tup hari selase tu aku ws encik hisyam tanya dapat x,dia cakap aku di terima,tapi di sebabkan otak aku x percaya sampai tiga kali ok ws bende sama dgn dia ,,dgn penuh sbar dia layan aku,

dah bgtau papa hari tu jugak kami p medical chek up,gambar semua dah ada kan masa yang poli hari tu so kami x kelam kabut sgt.

oh ye asma pon dapat belajar sekali dgn aku ..panjang jodoh kita org hhahahaa ,,,mulut cikgu azu lah nie masin cakap jodoh kitaorg panjang ..




sepanjang tempoh aku dapat tawaran tu aku x bgtau sapa sapa pon bahkan kawan baik aku sendiri si nadia,..ibu ayah pon tak tau,yang tahu cuma aku,asma ,papa ,mama ,and family sebelah papa tu pon dia terlebih excited terus ws kat group family,,,tak sempat nak halang.

bukan sengaja tak nak bgtau yang lain cuma aku fobia weh bgtau semua last last x jadi ,x ke malu tu ...malu + fobia lg beb...

yang lain aku bgtau masa hari daftar ,alhamdulilah semua ok sebab faham kan perasaan aku ..

kolej tu kecik ja tapi best pensyarah semua ok setakat nie funny ,,tangga?aah lantak aku aku rela penat panjat dari aku penat jawab soalan merapu semua org and menagis.

oh ye dkt kolej komuniti kemaman nie x de asrama so aku ulang alik alah 15 minit je pu,tapi kalau jem 1 jam huhu,,,asma duduk umah aku senang ada geng hehe..

kat kk kemaman nie just ada cos sijil sistem komputer dan rangkaian sahaja ,,,
Hasil carian imej untuk kolej komuniti kemaman]

nie lah kolej aku ,kecik je senang nak ergerak g mari g mari just 2 tingkat je (sumber gambar:google)


ok lah beb macam panjang sangat nie so aku akan sambung nanti ok

No comments:

Post a Comment