Wednesday 8 March 2017

HARI PENDAFTARAN KK KEMAMAN


ASALAMUALAIKUM,

6/3/17 

Merupakan tarikh keramat hari pendaftaran aku sebagai pelajar kk kemaman ...

papa ambik cuti oi anak dia g daftar belajar,asma pun sama ,lagi lah kami excited .

Image may contain: shoes and text



Image may contain: 1 person, outdoor


agak agak kenal x ,sapa tu,hahaha sah sah lah aku,ye aku beli whelchair baru rm500 ,senang weh kecik boleh lipat,tayar x kecik sangat berat dia 9 kg.

masa tu tengah isi borang untuk mama krusus pendek ,belajar buat kek semua,megeletis excited dapat tau ada krusus nie..so layan kan aja ...huhu


Image may contain: 2 people, people sitting, table and indoor


masa nie papa g daftar ,dekat pepustakaan,tu yang diri baju warna merah tu dia lah
Image may contain: 5 people, people sitting

awat muka serius je semua hahaah relex sabar dan bawa bertenang
nampak x ,pintu kelabu tu kalau pinjam buku x pergi cop nanti dia bunyi,,untuk elak kan org curi buku
Image may contain: 2 people


cepat cepat ambik fon konon main fon sebab tgk camera man tala camera..

Image may contain: one or more people and indoor

Masa nie aku dah bla duk dalam kete sebab da berpeluh,so tingal papa je dgr talimat.
Image may contain: 3 people, people sitting

nie lah encik hisyam tu,yang pakai kot tu ,,ada lah sikit ala ala ayah long...



Image may contain: 13 people, indoor
'

nie lah bilik taklimat ke apa aku tak tahu nama dia ,tapi sepanjang minggu sesi suai kenal duk dalam nie lah bapok sejuk wehh



kelas aku ada 12 org semua sekali sekarang ada 3 lg kosong sebab dia sepatutnye nak 15 org...

kelas aku ada 10 perempuan ,2 laki, kesian pulak kat laki 2 org je,tapi nanti result spm 2016 keluar diorg akan serap lagi budak budak masuk kat sini.


tulah kalau aku dgr cakap mama dulu mohon kk dah nak habis dah tapi tu lah derhaka lg x mau mohon sebab dalam otak aku SIJIL JE KOT ,,,,ampun dan maaf ye ye ,,

biasa lah dulu pas abis pikir nak dip je tak mau sijil nie sekali hambek yang ko x nak lah terima ko dgn hati terbuka and cos yang aku minat giler giler...


betul lah allah tahu apa yang terbaik buat kita dulu nagis nagis nak poli tu tapi cos tu aku x minat sgt pun tapi boleh lah,sekali allah bagi pakej dekat ngn umah,sekejap je tempoh belajar,and cos yang aku minat.and dapat sambung sekali ngn asma..


LALU NIKMAT TUHAN MU YANG MANAKAH MAHU ENGKAU DUSTAKAN.

SEMUA GAMBAR DALAM ENTRY YANG NIE DI AMBIL DARI FACEBOOK KOLEJ KOMUNITI KEMAMAN !!!


No comments:

Post a Comment