Sunday 12 July 2015

BIRTHDAY AISYAH

ASALAMUALAIKUM

HAI ,

 Baru nk story pasal birtday aisyah aku lupa berapa tarikh tapi yang penting bulan lima(maaf syah aku kan mak nenek cepat lupa lah heee soorry )

 aku rasa aku dah cete tapi entah lah ..takpe takpe meh aku story balik erk
sebenarnya ila lah yang plan semua nir seminggu sebelum birtday mek cah tu

pakat pakat punya pakat 2 days before kejutan tu
aisyah main fon aku(well aku kan bawak fon g sekolah )
sekali dia baca whatsap ila kat aku jangan wish birthday aisyah
haaaaaa kantoi


so aku kat aisyah heheh sooryyy
aisyah ckp haha aku dah tau korang nk buat kejutan

me:cam ne ko tahu
aisyah ;ALAH AKU tgk korang pun tau asyik bisik 2 je'
me;syah pleese jgn ckp kat ila mati akiu nanti
aisyah:lagi pun ko org kelima kantoi ngn aku
me :whatttttttttttttttttttttttttttttttttttt

soo semua dah tau yang aisyah nie tau kecuali si ila lah

kitaorg buat hari sabtu bersamaan 30/5/2015


BIRU AISYAH
MERAH ILA
Kita org janji kul 3 jumpa kat pantai,,,,nie kan pes time
aku g pantai ngn member so aku x tahu kat mane diorg lepak
punya lah susah nk cari sampai mama marah kat aku sebab x perasan yang lalu depan mata'
tu member sendiri
yelah dari belakang kot
mama anta and g keje




Pastu dah jumpa lepak r masa tu aisyah x mari pun lagi
yang datang adalah dalam 6 org ,,
patut nya 7 ngn nadia last minute dia cancel padahal nk 
g ngn aku ...bengang lah jugak




Dalam ramai ramai tu mestilah aku paling anak gajah 
yang lain semua slim macam encik semut
weh weh nk x lemak aku bagi sorang sikit 
ambik lah x yah segan segan



masa kitaorg lepak tetiba  aisyah sampai alamak
diorg kelam kabut menyorok belakang pokok
bila aisyah tanya aku mane diorg aku ckp g tandas banyak minum air

aisyah duduk atas kerusi roda aku ,..masa tu aku duduk atas pondok tu 
tengah ralit dia duduk diorg datang baling tepung



sekali ngn aku aku kene dasar kejam waa
mai kene balik awal nk g kuantan buat ic baru
kalau x nanti polis ingat di warga asing susah beb




pastu diorgpimpin aku g kjat pantai nak tolak susah sebab rumput kan
best lah jugak sebelah tu ada kanival so ramai org dari luar lh


kek boleh lah tahan aisyah potong sikit  bagi mak dia dalam kete
yelah umah dia jauh x berbaloi nk ulanng alik
mai pun bagi mak dia gak sebabb mak dia tunggu nk 
g bandar buat ic

TAATIIH

jauh tu boleh tahan sakit kaki but best

WEE AKU LAH MANUSIA
TEPUNG

diorg main tepung aku paling teruk kene base goh 
kesian kat aku kannnnnnnnnnnnn
MAI TUDUNG WARNI WARNI INGATKAN AKU PADA AIKRIM
PADDELPOP
asma r paling banyak tolong aku kat sana
memang patutu aku panggil ko mumy
hahahahaha


hot girl  
pakai lah tepung kalau nk putih macam aku

cute'

aisyah noooo

kenapa tu sedih harga minyak naik ke

aisyah kan baik

merah merah delima

masa kitaorg kat pantai ada abg tu dari kedah ajak makn ayam sama 
kitaorg tolak last dia bagi gak masa aku tinggal sesorg sebab diorg g kat pantai tu
sedap ok juice sagat


aku tanye diorg nk x rosma slow ckp nk tapi malu ok pahanm
tanya yamg lain semua wat muka konfiden x nak
ok aku makan dua org 
last last bawak balik pondok semua berebut 
serius sedap you all



TO AISYAH :BE A GOOD GIRL OK ,,,SEMOGA BERJAYA DALAM HIDUP 
                       YELAH KO SUKA SANGAT GELAK TGK MUKA AKU 
                       ADA LAWAK KE? SEMOGA BERJAYA DI DUNIA DAN AHKIRAT 
                        DAN SEMOGA KITA TERUS BERSAHABAT UNTIL JANNAH
                        INSAYALLAH 

No comments:

Post a Comment