Monday 20 July 2015

SELAMAT HARI RAYA


ASALAMUALAIKUM ..

SAYA AINNURNISA BINTI ZUKARNAEN AHMAD MEMOHON MAAF DARI
HUJUNG RAMBUT SAMPAI HUJUNG JARI KAKI

akhirnya tuhan makbulkan doa aku 1 bulan doa nk balik kb ok
x mau raya sini ..lagi pun sini kan hari hari boley raya per

raya kedua baru kami balik kb ,,sebab 1 raya mama x sihat ,,ko jgn ckp aku along to be jgn beri harapan palsu ok ..

kita org bertolak pukul 5 pagi sampai kul 11..pastu papa bagi anak bini dia makan kfc ..hehe maceh 

masa kitaorg sampai tu ,,kenduri tahlil dah mula ,,apa lagi ayah aku ambik nasik dalam pingan terus duduk 1 minit kemudian baru dia sedar bahawasanya dia sorang laki dewasa kat situ yang lain semua atas umah baca yasin ..pastu kelam kabut g tukar seluar sebab dia pakai seluar pendek (tau pun org suruh awal 2 x nk pakai )



aku sampai masa tu tgh jalan tgk ada le hamba allah nie tenung aku aku tenung dia ..dia pakai baju purple masa tu x nampak muka,,,(keluar lagu bertentang ku bertentang)
sampai sampai rupa rupa nya antie nurul aku ,,waa sayang gila aku kat dia(walaupun hanya tulang di badan mu ooooo) ok ampuunnn maaaaf yee ..tapi kira ok lah kannnn sebab anak buah bulat mak sedare kering senang nk sedekah lemak nanti betul kannn ..sape setuju angkat tangan ..ok xde org angkat tangan ,,merajuk

makan makan nak umah jumpa syafiqah and the geng (rindduuuu nya ) pastu boley budak tu x nak main bola ngn kitaa waa ok nk lari macam dalam filem hindustan.Tapi jumpa kejap je sebab dia nk g jalan jalan ,,yang abg dia pulak hye nisa lama x jumpa nisa ,,,"_"

memang lah lama x jumpa pastu ko bahan aku kannnnnnnnnn,,alah tau lah abg tgh baca tu ....
pastu main main dengan qeela ,zafran ,daniel 
mandi solat g jalan jalan umah  girlfriend si salah sorang sepupu aku..bagus betul ko nie kan bercinta pastu ko jemput satu family g umah awek ko ..kitaorg g lah pastukan ko tau lah family aku nie gilos gilos ,, si awek nie tepon le sepupu aku pastu dia ckp ngn anti nurul aku 
antie nurul aku macam macam makanan dia mintak
mak long aku mintak red velvet (niat nak gurau ok)
sekali awek tu ckp ho x po r nk g kedai cari barang betar
haaa kelam kabut mintak maaf ..

g umah dia dia masak miee sedap gak ok lulus
pandai buat inai ini bonus nir ,pastu mak aku suruh pakai inai 
next time aku cete pasAL TU

ok lah sambung part 2 ayah aku ajak basuh umah 

hai name saya irfan 
maafkan lah kakak sepupu saya nir dia nie memang bolok sekit org nya
x pe xpe nanti saya arikk tudung dia lagi tau 

No comments:

Post a Comment