Wednesday 1 July 2015

Nisa's story

Hellooo everyone..
Aisya here 
Aku nak story mory sikit pasal minah tiga
Suku ni.ainnurnisa.
Hahaahah ah
Dia ni kan kalau homework ke atau cikgu bagi task tak sempat siapkan mula lah buat muka serabut dia.hahaha lawak giler.kadang kadang boleh jadi bahan ketawa kiteorang...dia sangat sangat gelabah...dia punya gelabah tu takyah nak ckplaah.
Nisa nisa.
Dia ni sort of mulut murai tau tak.pot pet pot pet aje kat belakang.aku rasa sampai tahun depan tak habis.ada je cite dia nak cite.aigoo
Sebenarnya.....tujuan aku tulis ni aku nak mintak maaf sbb tertengking dia haritu..aku serabut dia plak duk push push aku pergi ke tak klas tambahan seni. Dari bilik seni sampai kelas tanya.org dahhlah tengah serabut..aku sincerely betul mintak maaaf..tak dapat kawal perasaaan..oh satu lagi kalau ada kesempatan,nanti taklama lagi nak abis dah sekolah kemungkinan tak dpt jumpa.aku nak ucpkan nanti semoga berjaya pada masa Hadapan and dpt kahwin dengan doktor, atau bakal doktor .kalau tak dpat doktor ,jururwat lelaki tu pun jadilah.hahahahahahahahahah ah ahahahahhh
Okay last kali nasihat free daripada aku
Muka tu jgn terlalu cemberut dan jangan banyak mengeluh.anggaplah semua tu cabaran yg you must face it.then apa lgi eh,?don't forget me.hhahahaha
Nasihat freee je tu.
                                                             Aisya.

No comments:

Post a Comment