Friday 10 July 2015

Sambungan nisa story

Hai nisa is here

Ouh tidakkk!! Blog aku di ceroboh  p call csi jap.. wait x payah lah.. nanti kalau si aisyah kene tangkap sape nak marah aku eh... no no xde dia sunyi idup aku bak hang...

Alah x kan dah lupa si aisyah kot dia ade tulis entry  nisa story   .ouh syah bakpe lah mu cete semua Pasal aku tapi bukan ade orang  baca pun*sob sob wahai ibu ku si ikan kaloi* motif panggil ikan kaloi ko ingat boleh makan cuba lah *wahai ibu ku si kambing golek * memang x kene tapi sodap you all... eh ko nie dah lari cete ampuun ampunn ye

fuh sebenarnya hari nie aku nk post pasal hari report card bukak acc blog kat henset tgk ada entry baru in draf aku pon post jelah boleh jadi kenangan bila aku dah taraf makcik makcik nanti

Fuh si mek syah tu memang panggil aku makcik pun. Tudung aku sokmo senget mu tau dok.. bab tu dia panggil aku mokcik..

Alah syah pasal seni memang salah aku yelah.. aku kan gabra kalau kene tetok gitu ..

Eh betul ckp syah aku suka cete panjang panjang ko tgk lah sendiri ok aku bla lu

Assalamualaikum
Selamat hari raya
Maaf zahir dan batin

No comments:

Post a Comment