Friday 14 October 2016

CREAM PUFF TERSEDAP PERNAH AKU MAKAN

ASALAMUALAIKUM

Makhluk di atas adalah creampuff yang sedap gilerrr weh.
inti dia penuh ,sampai aku gigit mesti meleleh jatuh atas baju tau.

yang paling best dia punya creampuff durian,ko makan creampuff durian dia sebijik macam ko macam durian 2,3 bijik ok ,,eh eh ulas ...

kulit dia ranggup ok best je ,tapi kalau creampuff biasa rasa kulit dia biasa jelah kalau durian lain dari lain....

grrr terliur pulak ,,ada kang suruh mama order pulak...serius aku cakap sedap bagi tekak aku .aku pulak memang kaki makan creampuff so memang happy giler r dapat jumpe creampuff sedap gini.

tgk tu isi dia ,x de ruang kosong langsung,,,,nyum nyum errr nak makannnnn

ok sape yang nak rasa boleh try order ok 
nie fb dia

fb beliau (sila clik)


aku x tipu tau..kalau x sedap memang aku x promate kat org hehehehe


No comments:

Post a Comment