Sunday 9 October 2016

SAMYANG RAMEN CHALLENGE PEDAS SGT KE?

asalamualaikum guys

lama dah sebenarnye nak mkan ramen tu tapi status halal dia di ragui le pulak .Adik sepupu aku batai je aku sorang je masih was was tapi bila tanye dia sedap x rase dia kata sedap.

so separuh hati nak rasa gop separuh was was kalau aku makan dalam keadaan was was aku gop dose katgi .

sudah nye hari tu aku baca kat fb LAWATAN KE KILANG RAMEN(KLIK UNTUK BACA). Secara automatik aku yakin gile gile yang ramen nie halalan toyiban .esok lusa terus aku beli .

Yeah dapat beli yang nie harga dalam lapan ringgit kot,kang beli yang 25 ringgit tu takut x abis tambah dengan macam mahai sangat jaa

tanda halal so sila lahap dengan tenang dan tomakdinah

dalam dia sebelum masak 
ko letak semua perencah and gaul sampai rata ,,baru kaw 

dan kebayakan bloger mesti sedia kan susu sebelum makan tapi aku x beli daaa ,oh ye aku nie bukan pemakan pedas yang over  tau.

lepas dah gaul gaul rata ,baca bismilah dengan doa ,debor weh nok rase takut pedas

mula mula mama rasa (mama x mkn pedAS) mama makan 2,3 suap mama cakap x de lah pedas sgt tapi sedap

i be like biar betul makcik nie dah lah x makan pedas ramen nie dia cakap x pedas aku tgk bloger BEN ASHAARI,CHOYAYA  semua kata pedas


pastu papa rasa makan 2 suap(PEMAKAN PEDAS )
NISAAAAAA NAK AIR PEDAS X NAK DAH

pulak dah sorANG  kata sedap sorang gelupur cari air apakah?


tiba masa tuan tanah pulak makan

masuk suapan pertama i be like]

looooo x de lah pedas tahap dewa
pedas dia pedas yang sedap pedas yang ada rasa
aku ingat ramen nie pedas sampai tak tahu rasaa dah
rupenye sedap.

tapi aku x buat lah challenge x minum air..aku minum jugak

licin

tapi bila habis je 1 mangkuk tu baru aku rasa berpijar kat bibir berase bengkok bibir sungguh pun

masa makan x rasa sgt dah habis baru rasa

tahap kepedasan:5/10
tahap kesedapan :6/10

so far so good hhahaha


No comments:

Post a Comment