Tuesday 11 October 2016

potong bwg pagi pagi

ASALAMUALIKUM

weh pagi pagi bukak fon dapat wasap.
tgk sape hantar aisyah rupe nye.

and dia buat permintaan ,
so aku tunaikan lah alang alang depan komputer kan




sabar jelah kawan ,



bagi yang x nampak ..aku tulis balik lah

hoho nisa,
sebenarnye aku sendiri x pernah jangka aku dan nisa jadi kawan.Ya dulu memang kenal tapi takdelah serapat macam ni

dulu dulu kan,aku selalu marah nisa sebab dia banyak mengeluh dengan diri dia ,itu x kene ,ini x kena 

Nisa selalu banyak risau ,overthinking and paranoid sangat


kalau lah nisa nampak ape yang nampak pada diri dia.

nisa mungkin x dapat berlari macam org lain
walaupun nisa ada ibu dan ayah yang sangat sgt dgn dia
ayah yang selalu buat lawak yang ajar math
sebab nisa unik and istimewa

............................................................................................................
ok syah kenape ko potong bawang pagi pagi hari nie haa.
tang overthinking paranoid risau tu semua betul beb.

dalam kelas dia le byk nasihat aku lebih sikit.
but aisyah ape yang ko nampak pada aku
aku pun x nampak apa yang ada pada aku

aku harap kita berenam kekal bersahabat sampai bila bila ok
dan teruskan lah usaha mu dalam mempebetulkan salah sahabat mu ...

aaaggrrhh x leh taip sedih sedih

No comments:

Post a Comment