Sunday 14 December 2014

asalamualaikummm,, RUMAH DAH NAK SIAP HORREEY

ASALAMUALAIKUM


ok ok
ye aku tahu aku salah sebab lama x update
wa mintak maaf yee..

namppak nye labah labah pun
ambik kesempatan buat sarang kat blog aku nie


sebenar nye mama ngn papa
ade buat rumah kat chendor 
sebab ape aku x post kat blog dah lama baru nk post 
sabar sabar let me terangkan 

tiap tiap kali aku ngn family tgk umah aku x turun
sebab susah lah nk ambik tonkat bagai + aku nk suprise kan diri sendiri
erk ke boleh lah hehe

pastu aku suruh mama ambik gambar ,gambar ape mama ambik 
pun aku x paham ,
heheehe mama jangan marah yeye 
so x post lah kat sini

tup tup baru nie anak tukang rumah anta whatsappp kat aku
sebab kita org dah lama x jenguk umah tu'
so dapat lah post kat korang nie

are you ready 

ruang tamu
bahagian tepi 
x sangka aku mama pakai pintu gini ingat pintu biasa je

bahagian tepi

dapur ,

aku x tahu ape bende tu
pintu  bilik

dapur again

lampu semua pakai gini
sebab papa kata leceh lampu cam biase tu
starter rosak lah ape lah.

ruang tamu 
tepi

tepi
bilik aku lah warna purple tu



sebenarnye
rumah nie asal nye nk war simple je
pastu mama nie kan suka mengoogle intermet
so macam macam lah idea dia

tgk dapur tu asal nye x de pun mosaic tu tapi
bahana internet jadi ade lah

di tambah lagi dengan tukang umah yang sama citarasa ngan mak aku
lagi lah timbul idea itu ini
huuuss
dah lagi bajet tauuu



No comments:

Post a Comment