Tuesday 16 December 2014

MENAGIS DI PAGI HARI




ASALAMUALAIKUM,,

 Sape lagi yang nagis di pagi hari ,
sape lagi yang manja semacam
sape sape sape sape
aku lah tu

why why why 
hehehe sebab nye pagi xdi
mama letak wifi atas plag kat atas
aku pun cuba nak ambik sekali jatuh dah 
aku ingat x de ape ape sebab mase tu gelap

pergi kat komputer nak sambung tgk tgk wayar plag wifi PUTUS 
aku pun terus waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
mula mula slow slow medium pastu kuat papa mase tu 
tgh tido papa tanye kenape ,aku tunjuk lah wayar putus tu
mama tgh mandi mase tu 
pastu papa kan pandai bab bab nie  
dengan sepantas kilat nye papa ambik
dia wat cam ner ntah wayar tu sambung balik
and boleh guna 

mama tanye nape nagis aku diam je
takut mama marah papa lak kata x de pe
sampai sekarang mama x tahu hehehe

papa kata memang wayar tu dah putus dah pun
hek eleh membazir aku punya air mate je patut lah 
selama nie yang tempat putus tu berbalut selotip hitam rupa rupa nye

oh papa you are my hero
mama your are my queen 

No comments:

Post a Comment