Thursday 18 December 2014

siapa aku tanpa sahabat


ASALAMUALAIKUMM

Dah setahun dah berlalu kejap je masa'
kemana masa menghilang
agak agak ke mana ye
ke masa lampau lah



cewwah tajuk
biar aku lah nk buat tajuk ape punn

ye tanpa keluarga kita hilang punca
tanpa sahabat siapa kita
kita bukan sesiapa tanpa sahabat
sahabat yang ade waktu susah ngn senang

aku tanye korang kalau korang ade masalah citer kat sape
aku yakin 98% jawab kat member
tapi ade gak cerita kat family tapi hanya dalam bilagan yang sedikit

jom kenal ngn member aku
NADIA
Korang jangan cakap x pernah nampak lah dia dalam blog nie
aku godek godek nanti otak korang bagi ingat tau x
yelah kalau korang x ingat jugak g lah jenguk entry lama aku izinkan

Dia nie aku kenal mase form 2 macam mane aku boleh kawan ngn dia 
meh sini aku ingatkan

once day mase kh cikgu noni tanye sape nk tolak aku sebab mase tu alia dah pindah:(
so dia le pergi kat dpn entah cam ner jadi baik sampai sekarang
kalau g mane mane selalu jugak lah aku kipnap dia hehehe

maizatul


nne nie korang memang x payah susah nak ingat sebab gambar dia memang xde 
ini kemunculan pertama beliau ,,tapi aku ade gak cerita pasal dia
dia nie seorang yang agak brutal manja pernah dgr x pernah tapi nie lah dia 
mase dia brutal adoi ganas nye ,tapi kalau dia nagis kalah ratu air mate tau tak
dia nie banyak berahsia susah nk korek rahsia punya dia nie,
aku baru kenal dia tahun nie  tahu x
tapi dah rapat 




sha sha


Hah nie lagi sorang brutal tapi bukan brutal manja lah ,Dia nie mane lah boleh duk diam diam 
ade je keje nak buat ,,korang tgk muka ayu x ayu tapi awas dalam ayu tu lah terselit keganasan dia
dulu mase form 3 selalu kene kejar ustaz kelas aku,yelah ustaz nak ngajor kelas aku,tetiba dia masuk haha apalagi ustaz kejar lah hehehe,aku kenal dia tahun nie tapi di dah pindah kl ,hrumm rindu nak dgr dia bebel


aina





Nie pulak aina aku kenal masa form tu dia nie pendiam ,misteri 
dia nie senyum jer manjang ,macam ner erk aku nak citer pasal dia 
sekarang kitaorg lain kelas tapi dia selalu gak dtg kelas aku lepak sama sama]
kalau masa rehat dia selalu beli roti sardin mak cik kantin
aina ooh aina kenape ko suka makan roti tu dah lah x sedapp


sebenar nye ade ramai lagi aku mintak gmbar di org x kasi
pastu si mai lak aku suruh  aku update ja'
yelah yelah aku dah update suka x


ASMA,FAZILA AISYAH,BELLA walaupun gmbar korang x de aku tetap ingat korang
yang mane aku x sebut pun aku ingat jugak

pesan aku:

aku buat entry nie bukan saja saja,aku buat enrty nie sebab nak wat kenangan
korang jangan nakal selalu jaga diri,selalu ingat aku yee
kalau tukar number ckp kat aku
jadi org yang berjaya tau

kalau kita x jumpa kat dunia insay allah di syurga nanti amin


No comments:

Post a Comment