Friday 19 December 2014

Redo jela


Asalamualaikumm..

hrumm cuti sekolah dah nak abis dah huh rasa macam baru semalam jer cuti ,,
bukak nie aku dah form 5 omg x caya rasa nak tampor jer pipi sebagai bukti bukan mimpi 
cuti nie x g mane pun duk umah x pun g kuantan jer aku rasa kuantan tu dah bosan tgk aku
sebab asyik g sana jer kalau cuti

kadang kadang aku pun bosan jugak asyik pergi kuantan jer asyik g tempat same je
ok ade lah tu yang kata aku jenis x bersyukur kan ,aku bersyukur cuma entah lah 
kalau time cuti mesti aku mintak sangat papa bawak aku pergi bercuti tapi x pernah 
punn

kalau dulu asal nak bukak sekolah jer aku risau ,risau sebab ape yelah member semua cerita pergi sini pergi situ ,ade nie ade tu dan bla bla bile tanye aku aku jawab duk umah jer 
kan cam syok je tu lagi pun teringin gak rasa cam ner g negeri org yang pernah pergi
tapi sekarang aku dah x de perasan dah 

terigin gak nak rasa tido hotel ,teringin nk rasa yesszaaaaaaa akhirnya dapat g bercuti
dapat tgk negeri org ,teringin gak nak cakap kat member weh aku g bla bla bla bla
but hampa xde makne nye ,korang tanye aku ade g selangor tu umah pak sedare aku tu tu pun duk dlam umah x g mane pun ,ade g sambak g ambik kakak sepupu aku balik terus ,balik kb pun ayah aku suka terperap dalam umah ja

g terengganu g pasar payang , umah mak sedare and then balik ,korang rasa bercuti ke tu,
ade g cameron highland  pun sebab ayah yang ajak (pak sedare aku) tu pun papa x ikut aku ngn mama je ,kalau x ,x pernah lah aku jejak kaki kat sane ..

kalau g kuantan pun papa selalu ckp cepat lah nak balik, pastu marah marah ,suka sgt marah kalau g kuantan asyik nak balik nak balik nak balik

berdasarkan pernyatan pernyatan di atas maka benar lah bahawasa nya papa memang tak suka pergi jalan ,entah mybe insay allah papa akan bawak aku ngn mama pergi bercuti nanti
xpe lah x g luar negara pun dalam negara jadilah


tapi ape ape pun tetap sayang papa ngn ,mama until jannah

1 comment:

  1. hii awak dh umur 24 kan๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚dh lama blog awak nii huhu

    ReplyDelete