Sunday 14 December 2014

....ENCIK MIMPI ...

ASALAMUALAIKUMM

Sape lah yang x kenal pakcik pakai topeng nie kan
opss sorry em bukan pakcik abg abg yela em muda lah kan
em sinkatan bagi encik mimpi

encik mimpi nie mula fames ngn lagu rindukanlah
ost playboy itu suami aku?

sebenarnye memang dah fames sebelum tu
lagi melalui blog dia  ENCIK MIMPI  
mungkin ramai yang x tau dia ade banyak lagu dia tersendiri
yang org x tahu ,yang tak main kat radio, xde kat tv
just ade kat dia punya youtube ja
alah korang pergi kat youtube and then taip encik mimpi
keluarlah segala lagu yang dia buat sendiri and the best
antara dia

  1. putus di tiwweter(aaaa x reti eje)
  2. sweet dream
  3. aku dan kamu
 dah tu je yang aku ingat yang lain x ingat'

bagi aku suare em sangat sedap bikin hati gua cair beb
dengan suare dia je lah hehehe

encik mimpi pakai topeng
ade yang kata dia macam badi amuk betul
tapi dia ade personaliti tersendiri
and so cute




No comments:

Post a Comment