Saturday 18 June 2016

KRIM AISKRIM BY KULA CAKES

aslamualaikum

Kita org makan kat sini sebelum puasa lagi ,,
yelah aku kan malas nak update blog lagi pu dalam kesedihan
mintak upu x dapat .org pulak asyik tanye so memang x de mood

oh ye aku tahu pasal kedai nie dekat instagram hanis zalikha,
kedai nie jual aiskrim semata mata kek x de pon :(

dah aku tahu hanis zalikha g makan kat situ ,aku pun bukak instagram kula cake nie.
nie haa kedai tu sebaris dengan baby home kat sekolah smart tu kalau x salah.org kuantan tahu lah kot mana nak cari ye..
gambar tu aku ambik dari instagram  krim by kula cakes
ye 


Add caption

haaa tu dia instgram dia menarik kan macam macam ada..aku pun ajak lah mama and kakak ,,papa keje ,hehehe sory papa

kami guna waze cari jumpe jugak akhirnye

aku x masuk sebab kecik susah nak masuk ngn kerusi roda.
aku bagi fon kat kakak suruh ambik gambar
dia masuk kereta
ayat dia

XDE APE YANG MENARIK NAK TANGKAP GAMBAR 

so aku xde lah gambar kedai nie.dan ape menu dia semua tu
soory ,xpe korangg je tgk kat ig dia

kitaorg ataupu ayat betul nye diaorg beli  brownies aiskrim ngn manggo aiskrim .


haa nie lah brownis aiskrim kalau x silap
besar gedabak .aku yang gemuk makan ngn mama
pun susah nak abis kan rm 10(paling mahal)

komen :aku suka sedap ,besar dan keyang





 nie manggo aiskrim kakak punya 
rm 6 (paling murah )

komen:kecik  muak ,biasa jer rase dia


itu lah penulisan aku untuk kali nie 

No comments:

Post a Comment