Saturday 18 June 2016

NASI KUKUS SEDAP


ASALAMUALAIKUM

dah masuk bulan puasa nie,memang wajib lah ada bazar ramadan.Tapi ramadan kali nie berbeza sikit sebab puasa dekat rumah baru ,dekat kemaman .Sebelum nie puasa dekat balok
hrumm rindu balok :(

so hari tu mama kakak ngn nenek g bazar ramadan geliga .
aku duduk umah ngn ibu..sebab kalau aku ikut pun aku duduk dalam kereta je ,sebab ape ?

sebab aku kan nafsu makan macam hape ,kang aku g karang itu aku nak ini aku nak,,beli beli pastu masa berbuka kenyang tahap dewa dah makanan x habis  ,,pastu kang aku beli yang x sedap karang aku meyumpah  seranah pulak karang kat penjual ,dah sia sia puasa aku ...x gituw

so biarlah diorg je pergi

balik balik mama bawak balik nasi kukus...aku x kisah sangat makan ape asal x de sayur sudah aku makan ja..sedangkan haritu berbukak dengan nasi kicap and ikan goreng pun berpingan pingan ...so aku x kisah asal bende tu x campur sayur and x muak ....


ayam tu sebenarnye besar tapi dalam nie nampak kecik pulak
tu yang buat bekas asing asing tu ..senang nak makan .
nasi banyak,,sambal  belacan dia pergghh sedap tahap nak pengsan sebab sedap sgt hehehe

dan harga dia melampau sangat
melampau murah rm 6 ko ghase 

dan hari tu deret 4 hari asyik makan nie je sebab murah senang sedap dan banyak ....

ish lapar lah buat enrty nie siang siang hari

No comments:

Post a Comment