Thursday 16 June 2016

cookies sedap

asalamualaikum

koranggg aku bengang je dengan blog choyaya
sebab kan dia  buat keluar balik
mak andak cookies...

aku dah lah suka makan sekali dia buat keluar lagi
mak andak chip chocolate cookies 
dan aku spesis x boleh dengar perkataan chocolate
sebab aku memang suka chocolate



aku dah order tahun lepas tapi ingat lagi dia punya kesedapan 
tu ,,ish lapar weh 

serius aku x tipu memang sedap ,ragup.dan bercoklat
dan aku akan pujuk mama benar kan aku beli lagi
dan aku akan berjuang demi megisi perut dan tekak aku nie

go go gajet

yang cookies lain aku xpernah order
tapi yang chocolate tu memang sedap sungguh
korang nak  tgk biskut biskut tu dan harga dia
tgk kat sini
serius weh sedap ,,beli lah rasa 
aku cadangkan bg peminat tegar chocolate
order lah chocolate cookies

dan aku kelaparan di sini kejap lagi aku nak g cari biskut kat dapur cicah susu aahh x kire

kak  suraya  maaf saya ss blog kak suraya maaf maaf

No comments:

Post a Comment