Friday 3 June 2016

tandas oku x de paip

asalamualaikum

aku hairan bin pelik ,asal aku g shoping mall je
mesti tandas oku xde paip !!!!

apahal dia ingat oku nie berak kencing xyah cuci ke gane
memang ada yang ada tapi kebanyakan nye x de

kadang kadang aku x tahan sangat aku masuk je tandas
biasa ,tu pun aku bukak satu satu pintu tgk yang mana bersih
kalau x bersih macam aku nak

aku rela kot tahan sampai umah.
aku ngn mama sama jer 
sensitiv sikit bab bab tandas nie

tandas oku kat sekolah aku elok je ada paip
heee bersih lagi 
sebab dia bersih ?
sebab aku sorang je guna ..sebab tandas tu berkunci
aku nak g toilet kang g cari makcik cleaner mintak kunci huhu


tapi tulah aku tertanya tanya jugak sebab ape tandas oku
kebanyakan xde paip eh ..
kadang kadang kalau yang ada paip
tu mama pun masuk jugak sekali 
senang kan hahahaha

tapi agak menyakitkan hati lah bila masuk x de paip
rasa macam oh noooo help meee i want to peeee
sedih betul  lah

yang atas nie ada paip kat sebelah tu  haaa nampak x

gambar  tu hasil cari pakcik google

No comments:

Post a Comment