Thursday 19 December 2013

aku memang kaki novel

asamualaikum.

tahu x hari nie line umah aku dah sihat
x sakit sakit dah hari nie laju jer

seperti yang di ketahui aku memang suka novel 
sampai aku ade rak khas untuk novel jer (tapi kecik je lah)

asal habis jer beli asal habis jer beli aku 
pun x paham kenapa aku suka beli novel cintan cintun 

padahal jalan cerita sama je cuma lain sikit sikit mak aku pun
minat novel gak tapi novel ramlee awang mushir je lah
semuaa novell  novel novelis tersebut tu dia ade ko sebut je 
ape mesti dia ade punya

dulu mase kecik selalu tgk mak aku baca novel 
aku selalu cakap dalam hati 
kenapa lah mama suka tgk muka  surat tu x baaacaa pu
tapi mesti boring kan x de gambar

abis mase kecik manelah aku tahu walaupun mulut x bunyi tetap boleh baca
kan buku budak kecik kat mesti ade gambar 
pastu baca kuat kuat,

Tapi kan novel aku semua basah kene banjir waaaaaaaaaa
redo je lah

eh ok lah bye bye

No comments:

Post a Comment