Thursday 19 December 2013

senang je nak terkenal

asamualaikum

alah korang mesti tahu pasal parodi 2 youtube kan
tgk kejap jer terkenal

yang paling x boleh bla sekali sha sha
alah sha shaa yang macam comel je
kejap je terkenal

artis pun dah ramai pakai  ayat dia
ingat agi hari tu mse tu aku x tahu agi pasal
si sha sha nie

masa tu aku tgk tgk melodi pastu awal
ngnn zizan dok sebut sebut macam comel jer macam cantik je
dalam pale otok aku mase tu  guaner bolok ngat diorg ari nie
(ampun jgn marah nye mase tu memang saya x tahu ape 2)

on fb pun same ayat cam tu jugak
abis semua dah cam tu aku pun search gooogle
nak tahu jugak ,last jumpa lah vidoe si sha sha nie
senang nye nk famus
ok kes selesai(sila buat gaya conan)

hari tu aku keluar ngn family
mama open radio tetiba tubik lagu MACAM COMEL JER MACAM CANTIK JER
INDAH NYA ALAM SEMESTA
tu lagu nasyid yang di nyanyi kan oleh amar feat syasya(walaupun ayat dia macam comel macam cantik je lah)

korang nk dengar bukak youtube tajuk lagu macam cantik je

ok bye

No comments:

Post a Comment