Saturday 28 December 2013

roti jala

asamualaikumm

sebenarnya certa nie dah laama tapi aku ce x taip taip masukaan dalam blog niehari tu masa bulan 8 kot arwah tok ma aku meniggal soo aku cuti sekolah 1 minggu (x ingat)kot alah x pe ko tunjuk jer surat kematian   selesai masalah. di pendekkan cerita majlis tahlil tu kitaorg buat 3 hari jer malam pertama kita org ambik suruh mak teh aku masak sebab adik berdik dia ketering ase (entah le x care) makanan no komen  kang salah komen org marah pulak x pasal pasal makan penampar panggg!

malam kedua gitu gak , but malam ketiga semua adik beradik ayah aku nak masak sediri kat umah(sebab nak perabis barang) diorang nak buat roti jala ngn ape erk aku lupa dah kari semestinya ade  diorang masak dari pagi ok petang tu x siap lagi ..

sepupu aku si syafikah nie kata dia pandai buat roti jala kalau kat
umah wah bagus bagus aku tua setahun dari dia pun aku pandai ngak pandai makan hehehe ..tapi dia tolong sikit makan lebih orang siap letak dalam dulang kitaorg makan . kejam kan muhahaha ade kitaorg peduli adee ade x de pun

Mak aku x pandai buat roti jala tu pun jadi pandai  tau (errrrrr ye ke entah mak aku x pernah buat pulak kat umah)

*eh jap nak g makn nanti sambung k*

ok dah siap  dan para tetamu sorang bukan ambik seketul dua tapi penuh pinggan  tau  yang penting semua dapat rase  kecuali family dapat makan sikit jer (eerrr aku over makan kot mase kat dapur  xd sorry ye)

roti jala dan kari adalah sngat sedap k

soory x de gambarr punya lah penat  aku ambik gambar ade malaun mane ntah g reset telefon aku gambar masuk kat fon biase aku wt kat memori aku reset balik memori fon  tup tup gambar tu ilang

grrrrrrrrr 



No comments:

Post a Comment