Friday 27 December 2013

hang out with my family

ASAMUALAIKUM ...

Semalam kitaorg hang out pergi kuantan ceh mula mula plan nak beli dapur  sekali pergi mydin org penuh (dapur gas rosak lepas banjir nak masak air 1 setengah jam baru masak macam mane tu)
oky x jadi g mydin sebab org adelah penuuh yang melampau.
Ingat nak cari dekat balok je lah balik kang sekali semua kedai dah tutup ,pastu sampai jer umah papa baiki dapur gas tu elok jer (baiki awal awal kan bagus kesian anak papa nie nak makan pukul 11 jadi kul 12 )

Lepas pergi mydin kitaorg terus pergi secret recipe beli kek lah apa lagi biasa nye mk aku beli yang dah potong 1potong nk dekat rm 10 tau nie mak aku beli satu bulatan terus kejut aku ngn ayah aku tgk
1 bulatan ngn 1 potong kek lain . ok lepas beli kek pergi pizza suruh ayah aku beli bungkus hot box tapi mintak tukar pizzaa yang jejari tu (lembut je pernah makn dah) sekali x de habis dah pizza tu .

ok jom g ten ten beli baju sekolah x beli lagi aku tungggu dlm kete jer ngn ayah aku mak aku yang g beli sekalii mak lupa beli beg ngn bekas pensil takpe lain kali g beli pulak.
                              ini kek nye name apa aku x 
                                   ingat 

No comments:

Post a Comment