Thursday 19 December 2013

alhamdulilah ....

asamualaikummm.,,

Dah lama x mencorat coret kat blog nie
ermm internet ade masalah line lepas banjir nie
nak wat cam ner....

Seperti yang di ketahui oleh semua org 19/12/2013
merupakan tarikh yang mendebarkan pelajar pelajar tingkatan 3 tahun akhir pmr
semlam tidur punya lah tak lena (eh ye ke yang ku tido  sampai  lewat solat subuh tu ape )
bagun solat doa bebanyak ,

sebenar nya aku x g ambik pun result mak aku yang ambik heehhehe x sanggup aku
mane tahu dapat 5 e ke

pastu aku tunggu mak aku balik telefon dah berbunyi dapat bape nisa
ak duk dalam bilik kejap duk atas katil kejap turun naik balik keluar bilik masuk balik
bukak novel baca pun x x de perasan g mandi  paddahal dah mandi ambik wuduk
bagi tenang sikit  jiwa  raga  ku  ingin nie ...nie mase tgh taip nie ayah d tepon cakap taniah
siap tanya nak ape g  tapi aku kata x nak apa ape  sebab result aku bukan ok sangat

sambung balik

siap  pakai baju ngn baju sejuk lagi ape yang sejuk pun aku x tahu  semua  kipas offf
nak kata ujan panas terik jer kat luar tu
aku pun bukak pintu utama bagi angin mmassuk sikit
tup tup fon bunyi member aku kata result kitaorg same je (dia tgk kat sekolah x d)
oh ye kee aku x bagi dia ckp  sebab nk keejutn
 tunggu punya tunggu ingat nk g solat zohor sebab dh masuk wat tu tapi pikir
kang kalau mama x de kunci cam ner nk masuk tunggu lah kita nie

nak nangis pun ade rase pastu kata dalam hati TAKPE LAH APE 2 AKU REDO
tup tuup mak aku balik  pastu dia bagi aku tgk ade sijil ngn slip
siap limited agi tu

ahkirnya

aku dapat

4b2c2d

rase gembira ada rase bersalah pun ada
ermm aku kalah teruk ngn sepupu syamin dan zarfan diorg 1b 7a
ermm tak pe taniah buat diorg
 aku call ayah aku  sebab ayah aku keje

aku:papa teka dapat bape
papa:cakap lah
aku:4b
papa:lagi
aku:2c
papa:lagi
aku:2 d
papa:ape yang d
me :macam biase lah
papa:math ngn english ke
me:hrumm
papa:ok lah taniah taniah
aku:aik papa x marah (dalam hati) oh hadiah (saje je)
papa: dapat 4 b ,b untuk big box kan dah makan big box jadi x de lah
aaku:ooooh gitu pulak ok lah bye
papa:bye bye

mesti ade yang kata eh kau x malu ke dapat 4b2c2d tulis dalam blog
erm x kisah lah org nk kata ape salah aku jugak x berusaha lebih
kan kan

bye asamualikum

No comments:

Post a Comment