Sunday 22 December 2013

BEST TAPI .......

ASAMUALAIKUM

Saya nie baru jer abis makan kueh tiow tomyam
maaf gambar x ambik malas pulak nk snap

Ayah saya balik keje x d saya mintak nk makan kuew tiow tomyam
ok papa pergi caalll tauky kedai tu (gemuk) org pngil dia kataa nak kuew tiow
tomyanm dgn mi badung ,dan sup cendawan , oh ye mama x nak makan
entah lah nape,,,

Siap pesan x nak pedas lagi sebab dia suka sgt masak pedas pedas gitu
ok dah siap papa g ambik
makan makan ya allah pedas nak mam   pus
tiga botol air mineral kecil yang tinggal separuh separuh jer dalam setiap botol tu
aku minum ngan papa,

Aku ingat ke mi bandung papa x pedas rupa haram
pedas jugak .ish ish sabar jelah
nie masa aku tgh taip tisu uk sebelah aku duk lap
hingus dah macm tgk drama sedih dah punya
lah byk tisu aku guna .
padahal baru makan makanan yang pedas
ke babom ..

Rase nak deman pun ada
erk over

ok lah nk g solat isyak x solat agi nie

bye

No comments:

Post a Comment