Monday 6 January 2014

AL_QURAN DIGITAL

ASAMUALAIKUM

Soryyy lah lama x update sebab x de masa  ngan ngan line lambab tahap nak mampus okay
2,3 hari lepas al-quran tu dah sampai dah mula 2mak aku kata hari nie al-quran sampai 
aku kata mesti sampai esok punya  last last hari tu jugak sampai...ape daaaa

ok lah harga dia lam 200 lebih gitu api ada kamus untus semua bahasa,iqra 1-6
panduan solat,al-quran,surah pilihan ,,oh ye pen dia pun ade
nie fon aku tgh rosak jadi x berani nk transafe gambar lagi takut makin teruk
nie ayah aku baru balik ambik bantuan banjir yang pagi x di punya jiran tolong 

ade bantal dapur,tilam ade gambar najib lagi wakakkaka
tu pun barang 2 nie nak anta kat kemaman tapi ada org mintak untuk balok
wehh korang asyik anta barang kan sungai isap ,kemaman tu je lah  tempat yang kena banjir 
kan tempat lain x kene ke hak puihhhhhh (kohok ija tubik kali)

ohhh ye aku kene masuk kelas perdagangan  
ok lain kali sambung citer 
cau lu

No comments:

Post a Comment