Friday 24 January 2014

anda single anda bukan kolot,x cantik tetapi kerana allah mahu memberikan yang terbaik untuk anda

ASAMUALAIKUM.....

  Tengok tajuk dah tahu saya nak ceramah kan ,,
sapa kata dia single ,dia x laku,
sapa kata dia single dia x cantik
sapa kata dia single dia kolot

Maaf ye saya cakap bukan kerana saya iri hati bukan kerna saya nak tunjuk alim , saya cuma cakap ape yang saya tahu je

ok fine memang aku single mesti korang cakap eleh sebab kau single lah kau buat entry nie kan

maaf tidak sama sekali itu niat saya

atau pun ade yang cakap 'alah kau tu gemuk x cantik dahlah x boleh jalan ade ke orang yang nak dekat kau"


jujur saya kata kan dekat sini mase mula mula saya tgk semua kawan saya berkapel
melainkan kawan baik saya timbul rase sedih dalam hati ...
kemuadian lama kelamaan saya sedar
kalau saya kapel mase sekolah nie ade hala tu kah ,adekah akan di akihir dengan sebuah ikatan yang sah
kemuadian saya tgk kawan saya sedih sebab di tingalkan kekasih dia
kemudian saya pikir untung saya x de kapel ,kalau x mungkin saya akan menagis  dalam keadaan yang sia sia
kemuadian saya tgk kawan saya berpengang tangan dengan pakwe ,malah ade yang kiss kiss
yang fikir lagi
dengan x de nye pakwe tidak perlu lah saya lakukan dosa yang begitu byak bagi saya
memang benar ade ynag kata saya ade pakwe tapi x pulak berpengan tangan kis kis semua
tetapi jika nafsu meguasai diri .macam mane
akibat kapellah ramainya ank luar nikah

tapi saya pelik kenapa jika anak itu luar nikah anak itu di caci maki padahal bukan dia yang bersalah
mak ayah dia yang bersalaah!
kenapa jikalau anak luar nikah di buang begitu sahaja padahal bukan dia yang salah
kenapa  anak luar nikah di bunuh begitu saahaja padahal kamu telah berzina dan kamu juga membunuh tidak takut kah kamu pada azab allah


MAAF SAYA BUKAN USTAZAH ,SAYA HANYA REMAJA BERUMUR 16 TAHUN
DAN MEYAMPAIKAN APA YANG SAYA TAHU



 

No comments:

Post a Comment